Forklift - The Simulation
Forklift - The Simulation drops you in the seat of a realistic and completly physical simulated forklift. Enthusiasts will enjoy the realistic look and feel of driving. Manage a Warehouse and deliver the goods in time. Master and unlock 9 different challenges with increasing difficulty.