Forward To The Sky
To defeat the legendary witch and become a hero, the princess must ride a hot air balloon into the sky tower. The tower's lore states that collecting the crystals will uncover the tower's history and reveal the witch's lair. The princess, a tomboy despised as a nuisance, fights through the tower and the monsters that fill it with her huge sword to get back at those around her.