Four in a Row
This is not only a well-known “four in a row game”. The new game - all sides edition is distinguished by the possibility of placing chips on the board from each of the 4 sides!
Its purpose is to place 4 tokens next to each other (horizontally, vertically or diagonally) which requires strategy and tactical thinking from you. Connect 4 chips in a row and win!