Frane: Dragons' Odyssey
Kunah, a boy from the fire dragon tribe is one day summoned by the god that reigns over the world above, Vanneth, and is told to bring Escude, a lost girl from the angel clan back to Vanneth. With his childhood friend, Riel, the daughter of the ice dragon chief, he follows after the missing girl and sets out for the vast world below the clouds only to find mysterious and fun adventures.
Take on enemies by making use of weapons and magic in different situation in quick-paced action battles! Explore dungeons, craft items, upgrade weapons, cook dishes and enjoy your quest with a variety of original and colorful characters awaiting during your adventure!