Follow along Freddy's story as you plunge head first into challenges and obstacles. Created in a laboratory machine by the brilliant Dr. P Starr, Freddy’s story turned out to be quite the adventure that would follow.
Freddy uses rope physics to simulate a squishy, stretchy, ropey character. Walk, Run, Jump, Slide, Slap, Smash, Kick, Dodge and Epic Fail your way to the Goal. Overcome the environment, master your spaghetti!