Frontier Quest
A young adventurer journeys out into the frontier in search of legendary artefacts, however they quickly find their path blocked by the various monsters living there. To make matters worse the frontier town is in no shape to provide support, so our adventurer ends up helping repair the town in exchange for better equipment to take on the frontier.
Using the right equipment is key in progressing through the dangerous frontier. By choosing the right weapons, armour, gear and allies, you’ll be able to make short work of the monsters blocking your path.