The gameplay is very simple and intuitive - you need to use logic and attention to correctly collect the fruits in the jar. When you drop the same fruits next to each other, they combine into a new fruit of a more valuable type, bringing you additional points. Collect fruits of the same color, combine them to get new combinations and increased points. Each successful combination brings you closer to the level goal and adds sweet pleasure to your collection!