Navigate through dangerous galaxies, face unexpected hazards like wormholes, asteroid showers, and space squids, and keep the engines fueled up. Fix hull breaches and extinguish fires to prevent explosive disasters. No day is ever dull when you're a spaceship recovery engineer!
● Chaotic in the best way! Get ready for running around trying to save the spaceship from aliens, asteroids, and your crewmates' bad decisions. And wait— is that a giant octopus?
● Intense couch co-op fun: Repair the spaceship in a dangerous, rapidly changing environment! Every level is packed with unique hazards and mechanics.
● Star-based scoring system and bonus objectives for endless fun and replayability.