Furious Bikers
Blast through 30 high-intensity action-packed race tracks as you compete to be the fastest in every contest.
Catch bursts of speed while avoiding slippery banana peels. Grab bottles of nitro to build up your vehicle speed. Collect coins to trade in for stylish new custom skins from the in-game store. Dodge punches and kicks and outrun opponents on different tracks around the world.