FurryFury: Smash & Roll
Imagine a game of pool, but with little beasts instead of balls, and a deadly arenas instead of the table. Then add the special abilities, various pickups and a drop of battle-royale sauce to it all.
Play 1v1 duels or 2v2 multiplayer in fast paced turn-based matches based on physics! Or go through the story mode, face challenging bosses and explore this strange world. Invite a friend to experience it together.
Collect the beasts and unlock all the skins in character customization mode. Express yourself - find your favourite set of skin, trails and dialogues and show off to your friends!
Complete daily quests, unlock achievements and progress in season pass to claim your rewards - no duplicates guaranteed!