G.I. JOE: WRATH OF COBRA
Cobra rears its ugly head yet again and it's up to G.I. JOE to save the world! Embracing the 1980s era of the iconic universe, WRATH OF COBRA is a retro side-scrolling beat 'em up. Play as one of the legendary G.I. JOE characters, including Duke, Scarlett, Roadblock, Snake Eyes, and more. Defeat hordes of Cobra troopers, Vipers, Crimson Guards, and more of Cobra’s malevolent machinations.
Bring Cobra down, striking back at the likes of Destro, Serpentor, Baroness, and Cobra Commander himself! Fight your own way: Rely on your fists and get up close and personal using each character's unique combos and special moves, or keep your foes at a distance with a variety of weapons!