TOPOLON is a futuristic action puzzle game that challenges the nano-world.
Viruses have the habit of moving back and forth on wires that are strung across the circuitry.
Viruses will continue to be generated indefinitely and, if left unattended, will transform into other forms.
The key to clearing a stage is the player's ability to make quick decisions and efficient operations.
There are three different game modes, three difficulty levels, and a random stage generation function.
Enjoy this immortal masterpiece that once won the "Mobile Game of the Year" award.
The G-MODE Archives is a reissue project that faithfully recreates old feature phone games as they were back then.
In order to enjoy the app as it was back then, the web-connected menu, buttons, and keys have been transplanted, but some of them may not work.
For more information on the Nintendo Switch version, press + and - buttons and see the "How to play" in the PAUSE menu.