Our friends Garfield, Odie, Arlene et Nermal have taken on an enormous challenge: to participate in a gigantic lasagna party!
Garfield Lasagna Party invites you to play a party game set in the world of everyone's favorite fat orange cat. With 32 mini-games and 3 play modes, the fun never ends!
COMPETITION MODE: This game mode enables players to organize a championship with a selected number of mini-games, chosen randomly and played successively at high speed!