GEORGIE-YOLKIE
The lovable duo, Georgie and Yolkie star in this purrfect return to the collectathon platforming genre!
The Worlds of Felina have been overrun by King Rattie’s minions and have stolen all the valuable golden fishies. Now atop his giant keep, Georgie and Yolkie must work together with quirky characters along the way to unlock the vast worlds and bring peace back to the Kingdom.
With a giant open world and no less than ten other worlds full of bright colorful and weird characters, jump, swim, bounce and defy gravity as the worlds of Felina unravel around you, with a fun musical score and excellent replay value.
Ten worlds with different challenges and collect those shiny objects to progress through the worlds of Felina.
A purrfect catchy soundtrack and natural effects that bring the game to life and make it an unforgettable adventure!