In GONNER2, our altruistic and unexpected hero Ikk is back! And this time Death needs his help. Her lair has been taken over by a mysterious presence and she needs Ikk to take it down. Journey your way through deep dark chaotic places with sparks of unimaginable colour and crazy bosses, all while trying to literally keep your head!! GONNER 2 is a procedurally generated platformer with roguelike elements that will keep you on your toes - now with more added, colour and chaos!