GRIME Definitive Edition
An unusual material collapses in on itself, the world shudders and contracts, and suddenly you are squeezed into existence.
What awaits you is a world unknown, alien in its own familiarity, challenging you to survive the terrors you face. Explore your surreal surroundings, parry and absorb the many enemies you encounter, and use their own traits against them as you become far more than you once were.
GRIME lets you play to your preference, upgrading only those traits you feel most suited to your unique style. You’ll find there is more than one way to break open an enemy as you move through a variety of evocative environments, meet their inhabitants, and discover the source of their madness.