GRISAIA PHANTOM TRIGGER 03
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in the third story of this brand new series!
While Rena and Maki recover from their injuries, the other SORD members jet off overseas for a school trip. Within moments of their arrival, though, the Mihama gang are pulled into a manhunt for a SORD deserter, assisted by students Sylvia and Velvet of St. Aile's International School. Tohka's the star of the show this time round, but she's wrestling with her own issues - old memories of her parents, and a promise to a friend that she wasn't able to keep...
“You're right. There's a reason we need to get back... even if it means crawling home on our hands and knees.”
“If taking her in alive's too much of a challenge, just get rid of her - I don't give a damn. I simply want to see this mess cleaned up.”