GRISAIA PHANTOM TRIGGER 05
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in the fifth story of this brand new series!
A few weeks have passed since SORD successfully resolved the Kitaoka University terrorist incident - albeit with some sacrifices - when Murasaki's older sister Yuuki returns to Japan and returns to Mihama Academy.
Being more sociable and capable than her sister, Yuuki immediately befriends the other students and builds a trusting relationship with them.
As Murasaki starts questioning her raison d'etre, she reminisces about the time when she first met Haruto.
He got to know the Ikoma sisters better and kept up with his training. As he seeks out the village's "secret art", a sudden tragedy befalls them.
"I'm stumped... It's exactly as she said - and there's no way to cut a phantom..."