GRISAIA PHANTOM TRIGGER 06
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in Volume 6 of this brand new series!
It's the day that comes around once a year—a day when Haruto and the other members of a previous generation of Phantom Triggers make their way to a mountain summit. Atop that mountain lies Haruto's master—Aoi.
On the way, they reminisce about the life of Aoi, a young woman so vicious, and yet so pure.
"All matter eventually breaks down, and every living thing eventually dies. Entropy. That's all there is to it."