GRISAIA PHANTOM TRIGGER 07
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in Volume 7 of this brand new series!
Before the conclusion of the series in the next episode, every motive and story will intertwine!
As daily life goes unchanged, the girls continue to sharpen their fangs in silence for the inevitable showdown.
Meanwhile, Shiori Arisaka finds herself in two minds. Should she allow her students to jump headfirst into this battle, or should she forbid it? Their fate lies entirely in her hands.
Harrowingly, at the core of the enemy forces are former Phantom Trigger members; Enishi and Kuroe. The climactic final confrontation is close at hand.
This game is a visual novel, where where you can read it like a book or watch it like an anime or a movie.