GUNBIRD2 for Nintendo Switch
However, they need to gather three materials called "Sun element", "Star element" and "Moon element" and meet the god who lives in an illusionary underground temple to be able to get the medicine.
In the middle of their journey, they will meet the Queen Pirates and will be blocked by them from getting three materials.