Create your own ultimate Gundam in the newest Gundam Breaker game!
In Gundam Breaker 4 you will create and customize your own powerful Gunpla, and put it to the test in thrilling combat missions.
Use two different weapons at once in Gundam Breaker 4 and break off parts of your enemies to add them to your collection. It's your loot - you get to keep it and use it!
Choose from over 250 base kits and combine their parts to build your perfect Gunpla. Customize it with paint, weathering, and decals to make it uniquely your own and display it in the new Diorama Mode. With multiple backgrounds and special effects to choose from, you can create epic, dynamic scenes to share online!
Take your custom Gunpla in a variety of intense combat missions and put it to the test as you battle tough opponents in online or single player modes. Fight with your friends, equip new skills to gain an edge, and destroy your enemies!
Enter the new era of the Gundam Breaker series and prepare to BREAK, BUILD, & BATTLE!