Gakuen Club
“Gakuen Club” is a school life romance game set in a famous private academy. The main cast includes popular voice actors KENN, Kensho Ono, Kohsuke Toriumi, Tsubasa Yonaga, Yuichiro Umehara, and Mark Ishii whose works can be found in many anime shows and games.
The game features unique and distinct characters with their own stories and outstanding voice work.
Our heroine is entering her junior year of high school when she finds out she will be suddenly transferring to the famous Kirika Academy located in the city due to her father's new job.