Ganbare! Super Strikers
Ganbare! Super Strikers is an innovative mix between Tactical RPG and Soccer. Win matches to level up and earn new equipment that will allow you to learn special abilities, boost your players' stats or protect yourself against altered status effects.
Create your own Soccer team to take on the many rival teams in story mode! Can you join the National Japanese Soccer team to become the best soccer player in the world!?