Garden Life: A Cozy Simulator
Garden Life is a relaxing gardening game in which you create your dream garden in a peaceful, colourful world. Plant and add ornaments at your own pace, transforming an overgrown forgotten plot into a flourishing community garden.
You are in charge of an abandoned community garden and decide to roll up your sleeves to restore it to its former glory. Complete tasks given to you by your neighbours to earn rewards, unlock new tools, seeds, ornaments and areas of the garden, and learn more about what lies behind this secluded spot.
Instantly unlock every corner of your garden, including all the seeds and ornaments, and give free rein to your creativity: in this restriction-free mode, you can bring your dream designs to life!
Procedural growth simulation developed specifically for the game ensures each plant grows in its own way! Each and every plant grows procedurally, and some even adapt to their environment by climbing if planted close to certain objects.
In Garden Life, you are not restricted by a grid: place plants and objects freely to create your designs!