Prophesied through the ages, the end of the age of man is at hand. You are the Angel Cassiel, sent to Earth to destroy Satan's Demon legions before they purge the land of all mankind.
Gates of Hell is a fast-paced first-person shooter where you must battle through relentless waves of Demonic terror!
There is nowhere to hide as you battle through Hell’s raging demon hordes. Keep on the move, find and equip powerful Angelic and Demonic weapons and stay alive as long as you can.