Gav-Gav Odyssey
Gav-Gav Odyssey is another way to get the blast from the gaming past! This game merges the best elements from golden age gaming: platforming, scroll shooting and puzzles. Cute doggies as key heroes are combined with challenging puzzle tricks and can capture your interest for a solid amount of time. This setting looks so authentic that someone can even think that this game was released on 8- or 16-bit platforms 20 or 30 years ago! Nice pixel art graphics, friendly gameplay and funny cutscenes are able to charm kids and grown-ups alike, especially those who can still remember the best platforming games of the 80's and 90’s!