Gems of Magic: Dwarf's Destiny
Having lost his home, the young dwarf Axel embarks on a journey looking to discover the world and to find a new place to call home. After weeks of travel, Axel finds himself in the city of the Forest Dwellers. Their village has been destroyed by the Goblins who rampaged through the forest. The Forest Dwellers desperately need your help!