Get Packed: Couch Chaos
When a greedy salt mining company takes over Ditchlington, Last Ditch Removals must handle the hostile eviction. With little time and even less caution, your ragtag removals team gets to work rapidly relocating the entire town…leaving a trail of destruction, explosions, and debris in your wake! Couch Chaos is a truck load of fun with its story-driven campaign, destructive game modes, and selection of mini games, hosted at Drillbyland.