Ghost Blade HD
Ghost Blade HD is an intense Bullet-Hell top down shoot 'em up, composed by frenetic and addictive score-based gameplay. With its inspiration going back to the shooting games of the 1990s era, Ghost Blade HD ties old memories to current tones and techniques. Designed with a modern graphic style and special effects, Ghost Blade HD also features an awesome 2-player mode! Ghost Blade HD is easy to learn, hard to master.