Ghostanoid
We are very good at our job, but this time we are faced with tiny, evil and quick-witted ghosts. Somebody has to be able to handle them. Who else could it be if not you? You can do it for sure.
To complete the task you will be given a new super-durable platform with advanced kinetic ball system of demolition. Accompanying documents are attached. And there is also … well, there is also a contract which must be fulfilled. Our specialist is already at the place and will fill you in on everything.
Briefly speaking, you are looking at 3 diverse worlds, with unique houses and surrounding, 78 levels include 3 secret ones, and 13 different improvers and worseners that sometimes turn the platform into a weapon of destruction and other times into a clumsy snail.