GhostlyRyokan
The truth about the horror and tragedy hidden in an abandoned ryokan. You step into an abandoned ryokan where ghosts wander about, and you will discover the mystery of a terrible tragedy that occurred in the past. The ghost of a maid who once worked there still wanders the inn and drags visitors into the depths of fear.
Players will be forced to make the ultimate choice: to search through the horror-filled inn and collect hidden clues, or to release the spirit or release the grudge. Will you be able to escape the inn safely?