Gibbon: Beyond the Trees
Gibbon: Beyond the Trees is a hand-drawn adventure following a lost gibbon as they embark on a dangerous journey into unknown lands. Race to freedom in liberation mode, or play through an hour-long narrative that captures the real struggle of living creatures around the world.
Master the gibbon’s art of brachiation (swinging from branch to branch) at high speed, building momentum, pulling off spectacular somersaults, and launching yourself higher and further into the air with the help of your fellow Gibbons, feeling the thrill and exhilaration of life in an untamed jungle.