GigaBash
GigaBash combines the chaos and creativity of arena brawlers with the jaw-dropping scale of classic kaiju movies and games. Play as either a rampaging Titan or a Titan-hunting mecha; summon lightning from the heavens, use a radio tower as a baton, or roll a whole district (and your enemies) into a single massive snowball. Wreak enough havoc and you'll evolve into your final form, the terrifyingly titanic S-Class.