Welcome to Glass Masquerade – an artistic puzzle game inspired by Art Deco and stained-glass artisans of the 20th century. Combine hidden glass pieces to unveil clocks and themes exhibited by various cultures of the world at the 'International Times Exhibition' - an interactive electronic show.