Glass Masquerade Double Pack
This bundle contains Glass Masquerade and Glass Masquerade 2: Illusions – beautifully artistic and calmly challenging puzzle games from developer Onyx Lute. Enjoy these two highly acclaimed games as you piece together over 50 intricately designed jigsaws at your own relaxed pace.