Gleaner Heights
"Today is another typical day in Gleaner Heights. I got up, went to the general store, bought some seeds, planted them. Cooked some spaghetti bolognese, went out to chop wood. Milked my cows, fed them too. Got in my boat, went underwater with my diving suit. Found a cave entrance, fought a giant crab, grabbed some treasure. Got back up, went to the showroom for a drink. I think the hotel owner's daughter is throwing funny glances at me. I shouldn't have gifted her that boot I fished out the other day..."
Grab your trusty tools and transform your farm into the richest field in town! Over 40 crops await for you to discover and plant them!
Lose yourself in a slew of different activities, from fishing to crafting machines and items, from cooking delicious meals with over 110 recipes to upgrading your home and farm buildings!
Make friends with the townsfolk and learn about them and the history of Gleaner Heights! When the time and person is right, choose to have a life together!
Get your hands on over 300 items and wear over 45 unique pieces of clothing and equipment!
Discover the haunting past of Gleaner Heights, from its early days to the terrible events that occurred just prior to your arrival.