Gloomhaven
Gloomhaven is a grim challenging Tactical RPG with 17 unique mercenaries and over 1000 abilities.
Experience one of the hardest Tactical RPG and lead your band of mercenaries through and unforgivingland where every choice is crucial. Carve your way through terrifying dungeons, dreadful forests and dark caves filled with horrific monsters to reap your rewards… or die trying.
The Solo Scenarios: Mercenary Challenges DLC offer 17 nightmarish scenarios, each only completable by a specific mercenary and rewarding them with powerful and tailormade items.
Jaws of the Lion is a story DLC adding 4 classes : Hatchet, Demolitionist, Red Guard and Voidwarden as well as 25 new missions as well as 10 enemies and bosses populating a sinister storyline of blood and ancient horrors.