God Damn The Garden
God Damn The Garden challenges you to face the trial of Skeleton Bastard, which tests whether or not you're worthy of becoming the next king of Badass Heaven.
In a vast underworld, find a way to escape from the mysterious depths of God Damns World by fighting your way past aggressive creatures.