Sit back and become immersed into the world of God of Light, the game that rethinks the physics puzzle genre with its unique environment exploration gameplay, amazing graphics and exclusive soundtrack created by electronic music icon UNKLE.
Join cute game mascot, Shiny, on his way to saving the universe from the impending darkness. Play through a variety of exciting game worlds and dozens of levels with mind-blowing puzzles. Your goal is to explore game levels, seek for game objects that reflect, split, combine, paint, bend and teleport rays of light energy to activate the Sources of Life and bring light back to the universe.
This game more than delivers when it comes to great gameplay experience, so what are you waiting for? Get ready for an amazing trip. Become God of Light!