Golden Force
The King of Demons set his sights on Muscle Island, a paradisaical and peaceful place where it’s good to live. This evil person settled his army and persecutes the population with the help of his generals.
When there is gold and a promise of great battles, you can count on the GOLDEN FORCE to save your skin!