Golem Gates
Golem Gates is a post-apocalyptic sci-fi blend of action-strategy and card battler, pitting your conjured armies against otherworldly forces. Choose from 100 cards (known as Glyphs) and unleash diverse units, buildings, buffs, and more in tactical combat across single player, online co-op, and online competitive multiplayer.
An ancient threat surges from the Golem Gates, and only the Harbinger stands guard. Wielding the nanite-infused power of The Ash, you must protect a world ravaged by ancient wars.