Goonya Monster
◆Tera Terada, who has created illustrations for numerous PV and MV, was chosen to design the characters!
Characters with a unique charm that attracts people's hearts and minds are brought to life by the gorgeous voice actors! And Characters fill the screen with their full range of activities!
◆Buster : Master a diverse set of weapons to sway the match outcome to your favor!
Lasers! Shotguns! Flamethrowers! Round up the enemies using an exhilarating line-up of weapons! The Buster's Win Condition is to defeat Undead enemies roaming the stage and collect their souls.
Annihilate all the Busters, or survive until the time limit, and the Monster's got the Win!