Lead and nurture parties of up to 3 heroes on an adventure to save a cursed world from darkness that reigns. Take on dangerous missions where parties must be managed carefully to defeat the increasingly formidable monsters that roam the lands. Train and equip heroes to upgrade their skills to be victorious in battle and collect the vast bounties that await.