Grab Lab
Let’s fix it. Help me in collecting all vials and all parts of my time machine to save the world. Rescue my lost friends - scientists and celebrities!
Grab Lab is a crazy mix of puzzle and arcade game. Complete all unique levels - from simple to extremely advanced and demanding. Save the world - fix the gravity and rules of physics.
Spikes, saws, lifts, jellies, levers, launchers - it won’t be easy. Grab Lab is getting harder with every level, it’s a demanding puzzle game which also requires speed and perfect timing!