Graceful Explosion Machine
Skillfully pilot the Graceful Explosion Machine, a fighter ship armed with a ludicrously overpowered quad-weapon array! Lost in deep space, you'll shoot, dash and combo your way through jewel-hued alien worlds, fighting crystalline enemies to find a way home.
The GEM fighter is the most advanced single pilot fighter in the galaxy, offering precise controls, nimble movement and devastating firepower.