Grand Guilds
Grand Guilds is a story-driven, tactical RPG with unique card combat mechanics. You and your comrades will journey the lands of Irin, a continent on the brink of another war, while engaging in challenging tactical combat. Each playable character has unique mechanics and abilities that, when combined properly, will make the difference between complete victory or utter defeat.
Learn and master the fundamentals of tactical combat. In Grand Guilds positioning, terrain, and your action points will mean the difference between victory and defeat.
A diverse set of skill cards will form the abilities of your units, making every turn more dynamic and each decision more important and meaningful.
Each playable character has unique mechanics and abilities that enable them to fill various roles in your squad such as tank, support, and damage dealer.
Unravel the mysteries shrouding Irin, a continent on the brink of war. Follow Eliza and her companions as they journey through this vast, magical world.