Grass Cutter - Mutated Lawns
The goal is to cut the grass. Very simple, but only at first glance… Grass Cutter calls for focus and commitment. Just one blink of an eye – and you lost. It is very challenging! The game is made in a cubic retro-style, has high complexity at advanced levels and is ready to truly test your reaction!