Graviter
▪ AESTHETIC EXPERIENCE: Beat 101 various levels, all covered with the minimalistic graphic design.
▪ INTRIGUING “SAVE A KITTY” STORY IN SPACE: It’s not based on facts, but definitely epic!
▪ YOU WON’T GET BORED: Manipulate different types of celestial bodies with unique characteristics.
▪ ADDICTIVE CHALLENGE: Dynamically rising difficulty makes completing each level challenging, yet highly rewarding.
In order to succeed you have to learn how to manipulate gravity to your side whilst obeying the laws of nature.