Break up the monotony of traditional language learning and bring some entertainment value to your Japanese kanji studies on the Nintendo Switch with Greco’s Hall of Kanji.
In these days, Japanese food, among other aspects of the culture are very trendy around the world. With the upcoming Tokyo Olympics, the indulgence of Japanese culture will spike to new highs! So those visiting Japan are encouraged to begin their journey into the world of kanji or brush up on their skills in case they are feeling a little rusty.
For those of you who don’t know, kanji are characters used for writing that come from China. They are kind of like letters but look a lot more complicated than the basic 26 roman letters of English. And they are used in various writing systems. In fact, it is the second most used writing system in the entire world.
Using the Japanese learning style of immersion with repeated writing and memorization, you can practice writing kanji to your heart’s content using the Switch’s touch screen. Of course, aside from writing, you can also learn the kanji’s pronunciation and meaning as well.
“The name’s Greco! I live in the Hall of Kanji. Kanji are stylish and cool looking characters used in Japanese writing. There’s no doubt that you will become popular with the people of Japan if you learn them! In my hall of kanji you can do two types of study challenges against my ghosts.